PADEL

DE FAQ’S!

Al je vragen worden hier waarschijnlijk beantwoord. Er komt geen mail of telefoontje aan te pas. Staat je vraag er niet bij? Vul onderaan het contactformulier in en klik op verzenden. We reageren zo snel mogelijk op je vraag.

Hoe reserveer ik een baan?

Download de Playtomic app in de playstore of appstore en maak hier een account aan. Dit account is geheel gratis om aan te maken en via deze app kan je gemakkelijk een baan reserveren. Wanneer je een account hebt aangemaakt log dan in met je inlogcodes om vervolgens je baan te boeken.

Hoe betaal ik mijn gereserveerde baan?

Je krijgt direct een betaalverzoek via de Playtomic app om de baan te betalen. Dit kan gemakkelijk via Ideal. Je kunt ook andere deelnemers die deze app hebben gedownload toevoegen aan jouw speelmoment zodat jullie het bedrag automatisch delen.

Hoe lang van tevoren kan ik een baan reserveren?

Je kunt de baan 2 weken van tevoren via de APP reserveren. Als je dus ver vooruit zou willen serveren zie je de mogelijkheid niet omdat het dus maar 2 weken van tevoren kan.

Mag ik mijn baan annuleren?

Ja, je kan de baan tot 24 uur van te voren annuleren via de APP door op je reservering te klikken (boven in om het begin scherm). Klik nu op Wijzig en dan op annuleer.
Wanneer je niet gebruik kan maken van de baan en je kan niet meer annuleren? Biedt je baan aan in 1 van onze groepsapps. Of probeer andere deelnemers te vinden voor jouw geboekte baan.

Kan ik materiaal huren?

Via de app kan je gemakkelijk ‘Extra’s’ aanvinken en hier kan je rackets en ballen noteren. Deze kan je dan met je bewijs krijgen bij de bar.

Kan ik bij jullie competitie spelen?

Competitie spelen voorlopig nog niet en we weten ook niet of dit in de toekomst wel zal kunnen.Via de app kan je gemakkelijk ‘Extra’s’ aanvinken en hier kan je rackets en ballen noteren. Deze kan je dan met je bewijs krijgen bij de bar.

Kan ik ook les bij jullie volgen?

Ja de lessen worden bij ons gegeven door Hello Padel Academy. Ga naar www.padelacademy.nl en klik dan op Locaties in de menubalk om vervolgens Allround Padel Club aan te klikken. Hier vind je de informatie met betrekking tot de lessen en wat het kost.

Kan ik bij jullie mijn auto parkeren?

Ja er is een groot parkeerterrein waar je je auto gratis kan parkeren.

Waarom kan ik niet reserveren op andere tijdstippen?

Als je tijdstippen niet bij staan om op te reserveren betekend dit dat alle banen al geboekt zijn. Zie je helemaal geen mogelijkheden wil je waarschijnlijk te ver vooruit reserveren. LET OP het reserveringstermijn is max 2 weken van tevoren.

Kan ik een vaste baan huren?

Op enkele momenten kan je bij ons een baan vast leggen voor een langere periode. Als je hier interesse in hebt mail dan met info@allroundpadelclub.nl

mijn vraag staat er niet tussen